viernes, 6 de enero de 2017

“SMOKE GETS IN YOUR EYES” de Narcís Comadira (Terra natal, 1978)

SMOKE GETS IN YOUR EYES

Ara que ets fora deixa que et recordi
aquella nit de Sant Joan. Fa anys,
Madona dels Topants, tu i jo ballàvem.

Les teves cames dues torres brunes,
les teves mans una troca d'amor,
sota els meus jeans el meu sexe una brasa.

Boira la seda el melic un estany,
boira la brusa sobre els cims dels pits
en la nit solitària de perfum de magnòlia.

Sota els meus jeans el meu sexe una brasa,
la teva pell el teu perfum el fum...
Donàvem voltes tot el món voltava

en la nit solitària de perfum de magnòlia,
la pell, la pell recordo i que fumaves.
I el fum t'entrava als ulls.

Narcís Comadira (Terra natal, 1978)


SMOKE GETS IN YOUR EYES

Ahora que estás lejos deja que te recuerde
aquella noche de San Juan. Hace años,
Dueña de los Rincones, tú y yo bailábamos.

Tus piernas dos torres morenas,
tus manos una madeja de amor,
bajo mis jeans mi sexo una brasa.

La seda niebla el ombligo un estanque,
niebla la blusa sobre las cumbres de los pechos
en la noche solitaria con perfume a magnolia.

Bajo mis jeans mi sexo una brasa,
tu piel tu perfume el humo...
Dábamos vueltas todo giraba

en la noche solitaria con perfume a magnolia,
la piel, recuerdo la piel y que fumabas.
Y el humo te entraba en los ojos. 

Narcís Comadira 
(Versión de Pedro Casas Serra)

No hay comentarios:

Publicar un comentario