jueves, 18 de mayo de 2017

"AMOR FÍSIC" de Eduard Sanahuja (Doble joc, 1988)

AMOR FÍSICO

AMOR FÍSIC

A Guillem Viladot, que m'ha cedit,
gentilment, aquest títol.

Físicament et veig amb tot el teu bagatge
de pell i moviments i somnis de motins;
et dono el meu amor i tot el seu oratge
que em tiba cap a tu i em tiba cap endins,

a la veu dels sentits, carn de la teva platja
i dels canals oberts d'epitelis llatins
que m'han de retenir mentre duri el viatge
i alenaran vapors relliscosos i fins.

Físicament et veig i no em canso de veure't
i de llençar-me enmig del desordre total.
Físicament serà l'argument per a creure't

i creure'm i estar vius com un sol animal:
físicament vindràs, i jo, físicament,
fins la darrera cendra de la darrera dent.

 Eduard Sanahuja (Doble joc, 1988)


AMOR FÍSICO

A Guillem Viladot, que me ha cedido,
gentilmente, este título.

Te veo físicamente con todo tu bagaje
de piel y movimientos y sueños de motines;
te doy todo mi amor y toda su ventisca
que me tensa hacia ti y me tensa hacia adentro,

a la voz de sentidos, la carne de tu playa
y de abiertos canales de epitelios latinos
que me han de retener mientras dure el viaje
y alentarán vapores resbalosos y finos.

Te veo físicamente sin cansarme de verte
y de arrojarme en medio del desorden total.
Será físicamente el guión para creerte

y creerme y estar vivos como un solo animal:
vendrás físicamente, y yo, físicamente,
hasta la última escoria de mi último diente.

Eduard Sanahuja
(Versión de Pedro Casas Serra)

No hay comentarios:

Publicar un comentario