sábado, 19 de enero de 2019

L'estel (Sombras adormecidas)

L'ESTEL

A l’atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona,

de classe baixa i nació oprimida.

I el tèrbol atzur de ser tres voltes rebel.

MARIA-MERCÈ MARÇAL


S
oc l'estel de la llibertat.
Estic perdut en l'espai.
Has de buscar-me.
I una vegada trobat, seguir-me.

Surto en la nit amb els somnis
que no són realitat.
Però pots aconseguir-me
si m'ets fidel.

Resplendeixo per a tots els que vulguin mirar-me.
Segueixo aquí.
Alça els teus ulls i em contemplaràs.

També
resplendeixo de dia.
Però dins de tu.
Contra tot pronòstic,
fes cas al teu cor.

Et diran que s
oc un miratge,
que no s
oc realitat,
intentaran desanimar-te.
Perquè jo solament resplendeixo per als que tenen fe.


Pere Casas Serra (05-07-2017)



LA ESTRELLA


Al azar agradezco tres dones: haber nacido mujer,

de clase baja y nación oprimida.

Y el turbio azul de ser tres veces rebelde.

MARIA-MERCÈ MARÇAL


Soy la estrella de la libertad.

Estoy perdida en el espacio.

Has de buscarme.

Y una vez encontrada, seguirme.


Salgo en la noche, con los sueños

que no son realidad.

Pero puedes alcanzarme

si me eres fiel.


Brillo para todos

los que quieran mirarme.

Sigo aquí.

Alza tus ojos y me contemplarás.


También brillo de día.

Pero dentro de ti.

Contra todo pronóstico

sigue tu corazón.


Te dirán que soy un espejismo,

que no soy realidad,

intentarán desanimarte.

Porque yo solo brillo para los que tienen fe.


Pedro Casas Serra (05-07-2017)

No hay comentarios:

Publicar un comentario