viernes, 26 de junio de 2020

VEUS BAIXES de Gabriel Ferrater (Les dones i els dies, 1968)

VEUS BAIXES

Una d'aquelles veus que no voldríem
sentir dins de nosaltres, va dient
que m'he gastat massa diners per ella.
És veritat, i per això em  fa por
i l'odio una mica. Sóc injust
i em dol. Encare més interior,
una altra veu em diu que aquest gran tort
me'l retrec només jo. Si ella el sap,
no li costarà gens de perdonar-me.

Gabriel Ferrater, Les dones i els dies, 1968


VOCES BAJAS

Una de esas voces que no querríamos
oír en nuestro interior, me dice
que he gastado demasiado dinero en ella.
Es verdad, y por eso me da miedo
y la odio un poco. Soy injusto
y me pesa. Aún más interior,
otra voz me dice que este grave error
solo me lo reprocho yo. Si ella lo llega a saber,
no le costará nada perdonarme.

Gabriel ferrater, Les dones i els dies, 1968
(Versión de Pedro Casas Serra)

No hay comentarios:

Publicar un comentario